|  | 

خرید وی پی ان کریو

فاکتورهای موثر بر سرعت VPN

img-responsive

شبکه خصوصی مجازی یک ابزار قدرتمند برای دور زدن تمام سانسورهای اینترنت، امنیت داده های منتقل شده، رمزگذاری داده ها، جلوگیری از دسترسی های غیر مجاز به شبکه و موارد دیگر است. اگر خرید VPN و استفاده از آن را تجربه کرده اید، شما نیز موافق خواهید بود که ابزار امنیتی آنلاین نهایی است. اما آیا شما حداکثر بهره برداری از خرید VPN خود را انجام داده اید؟

خرید VPN و خریو کریو و یافتن بهترین عملکرد VPN

vpn-act

یک VPN کاری مختلفی انجام می دهد که امکان گشت و گذار و ناشناس را فراهم می آورد. از آنجاییکه VPN تعداد زیادی فرآیندهای رمزگذاری را انجام می دهد، ممکن است عملکرد کلی آن افت کند. سرعت همیشه مسئله مهمی است وقتی که صحبت از VPN می آید. اما آیا راهی برای ایجاد توازن در عملکرد VPN وجود دارد که هیچ یک از ویژگی ها را به خطر نیندازد؟

در این مقاله ما فاکتورهای زیادی را که بر روی عملکرد VPN اثر می گذارد را توضیح می دهیم. همچنین بر روی راههایی بحث می کنیم که عملکرد سرویس VPN شما را بهبود بخشد. در نهایت می توانید برای خرید VPN و خرید کریو مورد نظر خود به parsvpn.online نیز مراجعه کنید.

فاکتورهایی که بر عملکرد VPN اثر می گذارد

آیا تا کنون پیش آمده است که پس خرید VPN برای ایجاد اتصال حساب کاربری VPN خود تلاش کنید اما موفق به ایجاد آن نشوید؟ و یا حتی شما متصل شده باشید اما پاسخ کندی دریافت کرده باشید؟ آیا در اینجا باید به فکر خرید VPN دیگر باشید؟ شما می توانید این کار را انجام دهید. اما ما در اینجا به شما می گوییم فرقی ندارد چه سرویس VPN استفاده کنید.

ظرفیت سرور VPN

فاکتورهای زیادی وجود دارند دارند که بر عملکرد VPN اثر می گذراند. کاهش سرعت می تواند هم از طرف شما و هم از طرف سیستم VPN شما باشد. برای مثال، آیا ارائه دهنده سرویس VPN شما ظرفیت سرور را به درستی تنظیم می کند؟ اگر سرور VPN  خاصی که به آن متصل هستید تعدادی کاربرانی بیش از حداکثر را جا داده است، در نتیجه این می تواند سرعت را کاهش دهد.

فاصله از سرور VPN

متناسب با سرورهای VPN، کشوری که در آن واقع هستید نیز می تواند یک فاکتور برای داشتن یک اتصال ناپایدار و کند VPN باشد. به طور کلی، نزدیکی به سرور VPN، عملکرد بهتری به شما خواهد داد. بنابراین، اگر شما به سرور اشتباهی متصل شوید، قادر به حداکثر بهره برداری از عملکرد VPN نخواهید بود. پس به خرید VPN با سرورهایی در نزدیکی خود توجه کنید.

مشخصات سیستم و سرعت اینترنت

عملکرد VPN شما همچنین بستگی به مشخصات سیستم شما دارد. اگر شما کامپیوتر کندی دارید، سرعت اتصال VPN کندی نیز خواهید داشت. سرعت اینترنت شما به طور مستقیم متناسب با عملکرد VPN شما است. سرعت اینترنت بهتر به معنی سرعت VPN بهتر است. سرعت کند اینترنت برابر با سرعت کند VPN خواهد بود.

نوع VPN/ پروتکل امنیتی

نوع پروتکل امنیتی که شما برای اتصال به سرویس VPN در حال استفاده از آن هستید فاکتور اصلی ای است که بر پایداری و سرعت اتصال VPN شما اثر می گذارد. برای مثال PPTP سرعت اتصال سریعتری می دهد زیرا فرآیند رمزگذاری کمتری دارد. در سوی دیگر، L2TP امنیتی بهتری در مقایسه با PPTP می هد اما کند تر است. دلیل آن این است که بسته های داده را 4 یا 6 مرتبه بیشتر از PPTP کپسوله سازی می کند.

چطور عملکرد VPN خود را به حداکثر برسانید

به نزدیکترین سرور VPN در موقعیت مکانی خود متصل شوید. این به شما اجازه خواهد داد تا سرعت بیشتری برای اتصال اینترنت خود بدست آورید. با این حال، اتصال به سرور نزدیک همیشه سرعت بهتر ارائه نخواهد داد.

اکنون شما چه کاری برای بدست آوردن بهترین عملکرد VPN انجام می دهید. جستجو کنید که کدام سرور VPN یک عملکرد خوب برای VPN شما می دهد. همانطور که گفته شد، عملکرد VPN همچنین بستگی به نوع VPN که استفاده می کنید دارد. در مورد اینکه کدام پروتکل امنیتی به شما سریعترین اتصال را می دهد جستجو کنید. به طور کلی، IPSec و OpenVPN به عنوان سریعترین گزینه ها در نظر گرفته شده اند.

از آنجاییکه فن آوری VPN رمزگذاری های زیادی انجام می دهد، شما ممکن است بخواهید از کامپیوتر بهتری استفاده کنید. اگر شما حداکثر عملکرد VPN را می خواهید، باید کامپیوتر خود را ارتقاء دهید. گاهی لازم است که برخی از نرم افزارها (مانند آنتی ویروس، برنامه های کلاینت تورنت)  که روی کامپیوتر شما در حال اجرا هستند را ببندید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d9%81%d8%a7%da%a9%d8%aa%d9%88%d8%b1%d9%87%d8%a7%db%8c-%d9%85%d9%88%d8%ab%d8%b1-%d8%a8%d8%b1-%d8%b3%d8%b1%d8%b9%d8%aa-vpn

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website