|  | 

خرید وی پی ان کریو

استفاده درست از VPN

img-responsive

یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) یک فن آوری مربوط به دهه های اخیر است که به هر کامپیوتری اجازه اتصال امن به سرور از راه دور در موقعیت های مکانی را می دهد.

خرید VPN و خرید کریو و تصوراتی که راجع به آنها وجود دارد

fact-about-vpn

بیشتر شما در حال حاضر با VPN آشنا هستید و احتمالا از آن برای دور زدن محدودیت های جغرافیایی، مشغول شدن در فعالیت های P2P یا ناشناس ماندن خرید VPN را تجربه کرده اید. اگرچه VPN ها برای مدتی است که در اطراف ما هستند، هنوز چندین افسانه مخرب درباره آنها وجود دارد که می تواند به طور بلقوه مزایای این سرویس را نفی کند یا حتی شما را هنگام جستجو برای پیدا کردن بهترین ارائه دهنده VPN گیج کند. برای جستجوی آن می توانید از parsvpn.online کمک بگیرید.

در این مقاله، ما به این پنج شایعه درباره VPN و اینکه چرا نباید آنها را به سادگی بپذیریم صحبت می کنیم.

شایعه 1: اگر کاری غیر قانونی انجام نمی دهم به خرید VPN نیاز ندارم

یکی از رایج ترین اشتباهات درباره VPN ها این است که آنها تنها زمانی به کار می روند که قانونی بودن فعالیت های شما زیر سوال است. برای مثال، هنگامیکه به مطالبی که به صورت جغرافیایی محدود شده اند دسترسی می یابید یا دور زدن موانع قانونی که در کشور شما وجود دارد. اگرچه VPN ممکن است در این موارد کمک کند، این مهمترین دلیل برای خرید VPN نمی باشد.

VPN ها طراحی شده اند تا ارتباطات شما را رمزگذاری کنند در نتیجه داده های شما را امن کنند. بنابراین حتی اگر شما مشغول به فعالیت های اینترنتی مشکوک نباشید، هر زمانی که امنیت داده هایتان می تواند در خطر باشد از VPN استفاده کنید (به طور مثال هنگامیکه به یک میزبان عمومی متصل هستید) همیشه ایده خوبی است.

شایعه 2: VPN ها سرعت اتصال شما را کم می کنند

شما احتمالا شنیده اید که از آنجاییکه VPN ها همه داده های شما را از طریق سرور دیگر در مکان دیگر مسیریابی می کنند، در نتیجه سرعت مرورگر شما را به صورت قابل توجهی کاهش می دهد.

این به طور کامل صحیح نمی باشد.

پیش از همه، سرعت VPN توسط سرعت اتصال شما به اینترنت محدود می شود، که نمی توان از آن تخطی کرد. دوما، این همچنین بستگی به موقعیت مکانی سروری دارد که به آن متصل هستید، معمولا با فاصله از سرور تاخیر شما نیز بیشتر می شود.

به همین دلیل است که چرا انتخاب یک ارائه دهنده سرویس VPN با تعداد زیادی سرورهای حمایت کننده در موقعیت های مکانی مختلف به شما در بدست آوردن سرعت اتصال مناسب کمک می کند.

شایعه 3: یک VPN رایگان به اندازه کافی خوب است

در حالیکه هر چیز رایگانی معمولا خوب است، اما یک اقتصاد دان قدیمی می گوید: هیچ چیزی به اسم ناهار مجانی وجود ندارد. در حالیکه VPN های رایگان قادر به ارائه سرویس به شما بدون هیچ هزینه ای هستند، آنها معمولا محدودیت هایی به دنبال دارند. سرعت آنها معمولا محدود شده است و پهنای باند مورد استفاده در هر ماه نیز مناسب نیست. جای تعجب ندارد که این چیزها کاملا طبیعی هستند.

با این حال، این ممکن است شما را شکه کند که بدانید شما ممکن است به صورت داوطلبانه داده ها، آدرس های ایمیل و دیگر داده های شخصی خود را به منظور استفاده از سرویس VPN رایگان به آنها ارائه دهید. درباره آن فکر کنید: ارائه دهندگان VPN رایگان مجبور به پرداخت هزینه های خود هستند. همیشه در نظر داشته باشید که برای به دست آوردن چه چیز، چه چیزهایی را می دهید.

شایعه 4: همه VPN ها مثل هم هستند

حتی نزدیک به هم نیستند. اگر شما در حال استفاده از VPN هستید، به این معنی است که تصمیم گرفته اید داده های ارزشمندی را در حالت آنلاین منتقل کنید، بنابراین کاری که انجام می دهید باید خصوصی باشد و خصوصی باقی بماند.

برای این منظور، شما باید بدانید که یک بخش مهم از سرویس VPN برای رمزگذاری ارتباطات شما است به طوریکه شما از طریق سرورهای آنها اتصال یابید اما سطح از رمزگذاری می تواند مختلف باشد. برخی رمزگذاری های ضعیفتری ارائه می دهند، در حالیکه برخی دیگر در صنعت رمزگذاری پیشرفته اند. تلاش کنید که خرید VPN توجه کنید که  OpenVPN را فراهم کرده باشد و از PPTP اجتناب کنید.

تا آنجاییکه حریم خصوصی پیش میرود، شما باید اطمینان حاصل کنید که ارائه دهنده VPN شما هیچ گزارشی نگه نمی دارد. برخی VPN ها حداقل گزارش گیری را دارند. در این موراد، شما باید همشه چک کنید که هیچ داده خصوصی ای ذخیره نشود و فعالیت هایی که در حال اتصال به VPN به آن ها مشغول هستید به هیچ وجه ذخیره نشود.

شایعه 5: من از VPN استفاده می کنم، بنابراین می توانم هر کاری که می خواهم را به صورت آنلاین انجام دهم

برطرف کردن این شایعه آخر مهم است: وقتی مشغول انجام فعایت های پرخطر هستید VPN ها نمی توانند حفاظت کامل را برای شما فراهم کنند. هنگام بازدید از وب سایت های خطرناک حتی با وجود خرید VPN ، احتمال روبرو شدن با بد افزارها یا تلاش هایی برای فیشینگ وجود دارد.

شما همچنان باید هنگامیکه آنلاین هستید هوشیار باشید. به این معنی که هنگام اتصال به WIFI عمومی در امنیت باشید، در مورد ایمیل های مشکوک محتاط باشید و اقدامات دیگری مانند استفاده از یک فایروال مناسب، آنتی ویروس، آنتی تروجان را انجام دهید. خرید VPN و خرید کریو در این زمینه کمک شایانی به شما می کند.

ایمنی و حریم خصوصی آنلاین شما بسیار اهمیت دارد، درک این حقیقت درباره VPN ها می تواند به کاهش نگرانی های شما درباره امنیت کمک کند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%af%d8%b1%d8%b3%d8%aa-%d8%a7%d8%b2-vpn

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website