|  | 

خرید وی پی ان کریو

با VPN از خطرات موجود روی اینترنت Wi-Fi دور کنید

img-responsive

کاربران درباره خطرات Wi-Fi می دانند، اما درباره مزیت VPN نه

vpn-for-wi-fi

گزارشات اخیر نشان داده است کاربران اینترنت درباره خطرات استفاده از وای فای عمومی اطلاعات زیادی دارند و تحقیقات نشان داده اند از مجموع افراد 39 درصد کاربران درباره آن نگرانی دارند. مطمئنا استفاده از WiFi محبوب است و استفاده کنندگان در طول سالهای اخیر استفاده زیادی از آن برده اند.

در سراسر جهان، کاربران اینترنت به شبکه های Wi-Fi جهان وصل می شوند با وجود اینکه می دانند اتصالات نا امنی دارند. بسیاری از افراد به طور منظم به Wi-Fi خارج از خانه متصل می شوند. علاوه بر این افراد تجربه استفاده از Wi-Fi اماکنی مانند هتل ها را نیز دارند.

در حقیقت، Wi-Fi در قرن 21 برای استفاده طراحی نشده است، با وجود نا امنی موجود در سیستم، به این معنی است نسبتا ساده است اهداف بلقوه از طریق ترافیک اینترنت آنها شناسایی شوند و نام های کاربری و رمزهای عبور آنها از رسانه های اجتماعی و حساب های کاربری ایمیل و جزئیات بانکی آنها با هدف سوء استفاده استخراج می شوند.

بسیاری از استفاده کنندگان گفته اند اقدامات امنیتی روی Wi-Fi عمومی ندارند، درصد کمی هم اعلام کرده اند نرم افزار های امنیتی روی دستگاه های تلفن همراه خود نصب کرده اند.

اکثر مردم اعتراف کرده اند که وقتی که درباره چگونگی حفاظت خود از خطرات شبکه های عمومی دانستند احساس اعتماد نداشتند. تنها 24 درصد از پاسخ دهندگان گفته اند که فکر می کرده اند به اندازه کافی درباره امنیت اینترنت می دانند تا اطمینان حاصل کنند که اطلاعات خصوصی آنها هنگام اتصال به WiFi امن باقی می ماند.

اما در اینجا تفاوتی بین افزایش اطلاعات و عمل کردن وجود دارد. این آزمایش نشان داده بود که 58 درصد از شرکت کنندگان قبول کرده اند از WiFi عمومی استفاده داشته اند اما تنها 7 درصد آن خرید VPN و خرید کریو را انجام داده روی دستگاه های خود نصب کرده اند و VPN موبایل را استفاده کرده اند. یک ارائه دهنده سرویس VPN یک تونل امن می دهد که اطلاعات را بین دو دستگاه منتقل می کند. parsvpn.online یکی از این ارائه دهندگان است که امکان خرید VPN و خرید کریو را برای شما فراهم می کند.

نتایج تصویری روشن از عدم امنتیت استفاده از WiFi عمومی را نشان می دهد. مردم به اندازه کافی درباره خطرات امنیتی آگاه شده اند اما به طور فعال کاری برای دفاع از خود نمی کنند.

در اینجا نکاتی وجود دارند که کاربران WiFi به عمل به آنها تشویق شده اند. گذشته از بهترین راه حل که استفاده از سرویس VPN در هنگام اتصال به WiFi عمومی است، بسیار اهمیت دارد که همیشه فرض کنید که هر کاری شما در حال اتصال به شبکه انجام می دهید قسمتی از مکالمات عمومی شما است. از دستگاه های خود با قطع اتصال و حذف دسترسی WiFi عمومی  پس از استفاده محافظت کنید. همچنین، همیشه کلمه عبور منحصر به فرد برای حساب کاربری مهم خود داشته باشید تا به دفع کردن هکرها کمک کند.

به همین ترتیب، برای بهترین راه خرید کریو VPN با امنیت نهایی است، از سرویس های قابل اطمینان با سرعت بالا فروش VPN استفاده کنید تا سهولت جستجو در وب چه روی WiFi عمومی و یا غیره برای شما به وجود آورد. این باعث پنهان کردن هویت آنلاین شما می شود بنابراین هیچ اثری به شما و اطلاعات شما منتهی نمی شود.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d8%a8%d8%a7-vpn-%d8%a7%d8%b2-%d8%ae%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%ac%d9%88%d8%af-%d8%b1%d9%88%db%8c-%d8%a7%db%8c%d9%86%d8%aa%d8%b1%d9%86%d8%aa-wi-fi-%d8%af%d9%88%d8%b1-%da%a9%d9%86%db%8c

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website