|  | 

خرید وی پی ان کریو

باز کردن Hulu با خرید VPN قابل اعتماد

img-responsive

Hulu یک وب سایت محبوب با برنامه های منتخب عالی است، تنها یک مشکل وجود دارد ، اینکه شما نمی توانید آن را در خارج از ایالات متحده تماشا کنید. شما می توانید سرویس های آنها را از طریث دبیت ایالات متحده یا کارت اعتباری بدست آورید. بنابراین، حتی اگر بخواهید هزینه این سرویس را پرداخت کنید شما قادر نخواهید بود آن را بدست آورید مگر اینکه شما سایت Hulu را در کشور خود بدون محدودیت داشته باشید.

در اینجا سه روش برای باز کردن Hulu از نقاط مختلف جهان و تماشای برنامه های مورد علاقه تان وجود دارد.

خرید VPN و خرید کریو برای باز کردن Hulu

hulu

باز کردن Hulu با خرید VPN قابل اعتماد

این احتمالا بهترین راه برای باز کردن Hulu باشد. یک سرویس VPN قابل اعتماد موقعیت مکانی واقعی شما را پنهان می کند بنابراین شما می توانید به وب سایت های به صورت جغرافیایی محدود شده مانند Hulu دسترسی پیدا کنید. خرید VPN امکان دسترسی به Hulu و دیگر وب سایت های محدود شده را می دهد، تنها آدرس IP که آنها مشاهده می کنند مکانی است که شما سرور آن را انتخاب کرده اید و اگر Hulu را خارج از ایالات متحده مشاهده میکنید باید آدرس IP مستقر در ایالات متحده را از ارائه دهنده VPN خود انتخاب کنید. parsvpn.online سرویس های مختلفی برای خرید VPN و خرید کریو به شما ارائه می دهد.

Smart DNS

Smart DNS راهی فوق العاده برای باز کردن Hulu از هر نقطه از جهان است. این سرویس DNS معمول شما را با یک DNS ارائه شده توسط ارائه دهنده Smart DNSجایگزین می کند که ترافیک را تغییر مسیر می دهد و بخش حاوی اطلاعات جغرافیایی را حذف می کند. به این ترتیب شما از کشوری به نظر می رسید که سرویس مورد نظر در دسترس است. بسیاری از ارائه دهندگان VPN همچنین سرویس های Smart DNS را پیشنهاد می کنند اگرچه برخی آن را به عنوان یک سرویس مستقل پیشنهاد می کنند. شما ممکن است خرید Smart DNS را برتر از خرید VPN در نظر بگیرید برای اینکه آنها سرعت را کاهش نمی دهند و سایت ها از نقاط مختلف جغرافیایی به طور همزمان باز می شوند.

سرورهای پروکسی

این سرویس ها آدرس IP را مانند یک سرویس VPN پنهان می کنند. آنها فعالیت های اینترنتی خود را از طریق سرورهایشان جریان یابی می کنند، بنابراین شما برای وب سایت Hulu از ایالات متحده به نظر می رسید. در اینجا دو نوع از پروکسی ها وجود دارند، پروکسی های رایگان و پروکسی های غیر رایگان. اگر شرکت برای شما صورت حساب صادر نکرد، پس از طریق دیگری مانند تبلیغات هزینه آن را دریافت می کند. پروکسی های دارای حق اشتراک سرویس های قابل اعتماد تری نسبت به سرویس های رایگان است و در آنها تبلیغات نیز عرضه نشده است.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d8%a8%d8%a7%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d8%af%d9%86-hulu-%d8%a8%d8%a7-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-vpn-%d9%82%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%a7%d8%b9%d8%aa%d9%85%d8%a7%d8%af

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website