|  | 

خرید وی پی ان کریو

آیا استفاده از VPN قانونی است؟

img-responsive

VPN ها و نیز کریو امروزه روش استفاده کردن افراد از اینترنت تغییر کرده است. آنها هر روزه به کاربران کمک می کنند که خودشان را بصورت بهتری در مقابل هکرهایی مجهز کنند که  دائما تلاش می کنند تا به سیستم شما راه یابند. در این عصر جرایم سایبری ، لازم است همه اطلاعات لازم را برای مقابله با حملات هکرها داشته باشند. خوشبختانه، سرویس هایی مانند VPN ها، به کاربران کمک می کند هویت خود را مخفی نگه دارند و از قابلیت اعتماد و یکپارچگی داده های آنها هنگام گشت و گذار در اینترنت محافظت کنند.

buy-vpn-legal-or-illegal

VPN ها کاربران را از طریق تونل رمزگذاری شده به اینترنت متصل می کنند، که هویت کاربران را از حمله بلقوه ی هکرها و سارقان هویت پنهان می کند. VPN ها IP کاربران را پنهان می کنند، در نتیجه موقعیت جغرافیایی آنها را پوشش می دهد.

بسیاری VPN ها همچنین به کاربران اجازه می دهند تا سروری از لیستشان انتخاب کنند به طوریکه به نظر برسد آنها از هر نقطه ای که انتخاب کردند به اینترنت متصل شده اند. علاوه بر پنهان کردن مکان واقعی از مهاجمان، این همچنین راهی است برای دست یابی به داده هایی که بصورت جغرافیایی محدود شده اند. وب سایت هایی مانند  Netflix، Pandora، و غیره  به این طریق قابل دسترسی خواهند بود.

اگر VPN این چنین مزایای بسیاری عرضه می دارد، چرا هنوز برخی از افراد از استفاده از آن شانه خالی می کنند؟ شاید به این دلیل است که آنها فکر می کنند غیر قانونی است. اما این درست است؟ در اینجا مطالبی مربوط به آن را می بینید:

خرید VPN و خرید کریو در چه زمانی قانونی است؟

VPN به سادگی مسیرهای متفاوتی برای یک کاربر فراهم کی کند تا به وبسایت با صفحات وب متصل شوند. در اینجا هیچ مشکلی وجود ندارد برای یک کاربر که موقعیت جغرافیایی و آدرس IP خود را در حالیکه  به مرور در اینترنت می پردازند پنهان کند. این مانعی بین کاربران برای حفظ حریم خصوصی و مهاجمان بوجود می آورد.

خرید VPN و خرید کریو اگرچه به کاربران اجازه می دهد به محتوای مطالبی که ممکن است در منطقه آنها مسدود شده باشد دسترسی یابند، همانطور در مواردی مانند کشورهای چین و ایران جایی که محدودیت های شدید برای استفاده مردم از اینترنت قرار داده می شود کارامد است، استفاده از VPN ها برای دسترسی به برخی قسمتهای اینترنت به عنوان عمل سوء در نظر گرفته نشده است. همه ارائه دهندگان VPN سرویس های 100% قانونی راه اندازی می کنند.

چه زمانی VPN کریو غیر قانونی است

خرید VPN یک سکه به دو رو است. در جاییکه یک مزیت برای کاربران در حفاظت از هویت خود از مهاجمان است، این سرورها همچنین به عنوان یک ابزار برای مهاجمانی که می خواهند هویت خود را مخفی نگه دارند و به جاسوسی در اطراف سرورهای و سیستم ها بپردازند نیز بکار می رود. VPN ها به طور فزاینده ای بوسیله هکرها استفاده می شوند برای اینکه هویت خود را پنهان کنند در حالیکه آنها حملاتی از سطوح مختلف شدت را روی شرکت های کوچک و بزرگ شروع می کنند.

این مشکلاتی برای تیم های امنیتی بوجود می آورد برای اینکه مکان دقیق مهاجمان را بدست آورند اگر آنها از VPN استفاده کنند. استفاده در این زمینه، VPN قطعا به عنوان یک سرویس غیر قانونی است. کشورهایی مانند چین ارائه دهندگان VPN را یکی پس از دیگری قطع می کنند برای آنها را از دست یابی به سایت های محدود شده محروم کنند، دوباره کاربرد VPN را غیرقانونی می سازد.

نتیجه گیری

یک VPN ابزاری است که برای حفاظت از کاربران طراحی طراحی شده است . اگر کاربران یک شخص خرابکار است پس بدنبال راهی می گردد تا از این سرویس برای صدمه به افراد دیگر استفاده کند در حالیکه کاربران عادی از آن برای حفاظت از سیستم های خود استفاده می کنند. سرویس VPN در این زمینه بی تقصیر است. این بستگی به چگونگی استفاده کاربر دارد که منجر به بر چسب قانونی یا غیر قانونی می شود.بنابراین بستگی به استفاده شماست که از استفاده قانونی و مجاز بکنید یا غیر مجاز.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d8%a2%db%8c%d8%a7-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d9%81%d8%a7%d8%af%d9%87-%d8%a7%d8%b2-vpn-%d9%82%d8%a7%d9%86%d9%88%d9%86%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%9f

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website