|  | 

خرید وی پی ان کریو

انجام بازی ها آنلاین با VPN

img-responsive

هنگامیکه شما در حال بازی آنلاین هستید، نیاز به همه سرعتی دارید که ISP شما ذخیره کرده است. اما همیشه ممکن است یک اتصال بازی عالی بدست آورید در حالیکه از طریق یک VPN خارجی مسیریابی می شوید؟

انتخاب و خرید VPN  و خرید کریو مناسب

vpn-for-game

خرید VPN مناسب برای بازی مهمترین بخش از گرفتن اتصال حفاظت شده شما است، در حالیکه با تهدیدات و بخطر افتادن بازی سروکار ندارید.

در آزمایش های انجام شده، دریافتیم که ارائه دهندگانی مانند ExpressVPN،  IPVanish و BolehVPN برای بازی عالی بودند. آنها تعداد زیادی از سرورهای در دسترس را در ده ها کشور مختلف دارند، به این معنی که شما بهترین شانس را برای پیدا کردن سروری که نزدیک به خانه یا محل کار شما باشد را دارید.

همچنین مهم است که توجه دقیقی به این موضوع که ارائه دهنده چه نوع پروتکلی را برای ایجاد یک اتصال استفاده می کند داشته باشیم. اگرچه بر روی این مسئله هنوز بحث های داغ زیادی صورت می گیرد، برخی از کسانی که بازی می کنند اعتقاد دارند که OpenVPN بهترین پروتکل برای ایجاد یک اتصال قابل اعتماد نسبت به دیگر گزینه ها مانند  L2TP یا PPTP است. این همیشه در بحث ثابت نشده است اما کاهش زمان تاخیر یک فاکتور بسیار مهم است وقتی که یک VPN را برای بازی انتخاب می کنید، این موضوع چیزی است که شما باید در ذهن داشته باشید قبل از اینکه به اشتراک یک سرویس VPN در می آیید.

البته، در هنگام خرید VPN ها  اغلب آنها در این راهنماها اعلام می کنند که دارای ضمانت 30 روزه برگشت هزینه هستند، بنابراین اگر به هر دلیلی دریافتید که سرعت ارائه شده توسط VPN مورد نظر شما نیست می توانید در اغلب موارد اتصال را قطع کنید و مبلغ هزینه شده را برگردانید و برای پیدا کردن VPN دیگری تلاش کنید. در سایت parsvpn.online انتخاب هایی برای خرید VPN خرید کریو مورد نیاز شما قرار داده شده است.

پیکربندی تنظیمات شما برای بازی

هنگامیکه شما VPN مورد نظر خود را پیدا کردید، مرحله بعدی پیکربندی همه تنظیمات مختلف است، بنابراین اطمینان حاصل کنید که برای بهترین عملکرد بازی بهینه سازی شده است.

واضح است که به منظور بازی، شما همیشه اتصال به سرور VPN را از نزدیکترین مکان به مکانی که در واقع از آنجا وصل می شوید مستقر می کنید. این تضمین خواهد کرد که نرخ پینگ شما پایین می ماند و امتیاز شما همیشه در بالا باقی می ماند.

در مرحله بعد، بررسی کنید تا ببینید که آیا سرویسی که می خواهید استفاده کنید گزینه ای برای میزبانی سرور شما ارائه می هد. بسیاری از بازی کنندگان آنلاین این توانایی را ترجیح می دهد تا میزبان و سرور خود را برای بازیکنان در خانه ایجاد کنند.

در نهایت، مهم نیست شما برای خرید VPN کدام سرویس  را انتخاب می کنید، تاخیر همیشه وجود داردو شما می توانید مقدار زمانی را که کامپیوتر شما برای ارتباط با سرورها نیاز دارد را از طریق سرورهای ثالث مانند  WTFast کاهش دهید، بنابراین هرگز هیچ VPN که قابلیت اعتماد 100% را به شما بدهد پیدا نخواهید کرد.

نتیجه

به لطف تعداد زیادی از ارائه دهندگان این روزها، گرفتن اتصال حفاظت شده و آماده آسانتر شده است و بهتر از چیزی است که قبلا بوده است. شما می توانید از اتصال VPN برای بازی ها استفاده کنید و آنها را در parsvpn.online بیابید.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d8%a7%d9%86%d8%ac%d8%a7%d9%85-%d8%a8%d8%a7%d8%b2%db%8c-%d9%87%d8%a7-%d8%a2%d9%86%d9%84%d8%a7%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7-vpn

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website