|  | 

خرید وی پی ان کریو

مفهوم اساسی تکنولوژی VPN چیست؟

img-responsive

مفهوم VPN چیست؟ چه معیارهایی در خرید VPN باید در نظر بگیریم؟

vpn-concept

مفهوم اساسی شبکه خصوصی مجازی که به طور متداول به عنوان VPN شناخته می شود بسیار ساده است. یک سازمان کسب و کار ممکن است شامل چندین شعبه واقع در بخش های مختلفی از جهان باشد و هر دفتر ممکن است شامل یک شبکه محلی باشد. چندین سازمان وجود دارند که تعداد در حال افزایشی از کاربرانی را دارند که به صورت از راه دور کار می کنند. خرید VPN کریو اساسا برای به هم پیوستن چنین موقعیت های مکانی از راه دور و شبکه ها روی شبکه های غیر خصوصی یا اشتراکی انجام می شود. با وجود سهولت قطعی، انواع مختلف VPN های در دسترس برای اشخاص و کسب و کار در حال افزایش است. از این رو، این برای شما مشکل می گردد که درباره نوع VPN انتخابی که برای نیازهای شما بهترین خدمات را ارائه دهند تصمیم گیری کنید.

این مقاله با هدف توصیف برخی از فن آوری های اصلی پشت VPN ارائه شده است که در حال حاضر در اینترنت استفاده شده است. با رشد قابل توجه اینترنت، تغییرات مهمی در کار VPN رخ داده است و علت آن این است که برخی سازمان های کسب و کار در حال وابسته شدن به اینترنت برای ارتباطات خود هستند. چشم اندازی که هر ارائه دهنده سرویس، فروشنده از محصول و خدمات خود نشان می دهد این روزها در حال توسعه اند. این منجر به گیج شدن سازمان ها می گردد که چگونه یک VPN مناسب برای عملیات کسب و کار خود انتخاب کنند.

معیارهایی برای ارزیابی VPN مناسب

هنگامیکه صحبت از فن آوری های VPN می آید، سازمان ها در انتخاب خوب نیستند. همانطور که شما طیف گسترده ای از انتخاب ها را دارید، در اینجا لیستی از معیارها وجود دارد که اطمینان حاصل می کند که نرم افزاری VPN خاصی برای نیازهای شما بهترین است. برای شما به عنوان یک کاربر VPN، نرم افزار VPN که انتخاب می کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:

کیفیت خدمات: به عنوان یک کاربر، ممکن است نیاز به کیفیت خاصی از خدمات  (QoS) برای همه اتصالات خود با سایت های VPN داشته باشید. به طور مثال، نیاز به پهنای باند خاصی داشته باشد. در چنین مواردی، اساس بنیادی ارائه دهنده سرویس VPN که انتخاب می کنید بایدد امکانات تونل هایی که QoS محدود شده است را پشتیبانی کنند و VPN خرید شده باید قادر به استفاده از این تونلها باشد.

خدمات VPN: خدمات ارائه شده توسط ارائه دهنده VPN باید با تجهیزات سرویس شما هماهنگ باشد. نوع پروتکل های استفاده شدن توسط ارائه دهندگان مختلف VPN به طور قابل توجهی متفاوت است و از این روز اینن بسیار مهم است که شما سرویسی را با نوع پروتکل موردد نظر استفاده کنید.

امنیت: اگر هدف اصلی شما از خرید آنلاین VPN کریو بخاطر حفاظت از داده های حساسی است که روی اینترنت ارسال و دریافت می کنید، پس باید اطمینان حاصل کنید که نرم افزار VPN شما احراز هویت، رمزگذاری و یکپارچگی بررسی همه داده هایی که از طریق تونل VPN انتقال می دهید را داشته باشد. اگر همه اطلاعات مسیریابی که در شبکه ارائه دهنده توزیع شده است نیز حفاظت شده باشد شما مزایای بیشتری بدست خواهید آورد. این به جلوگیری از معرض دید قرار گرفتن شبکه شما کمک خواهید کرد.

قابلیت اداره: به عنوان یک کاربر VPN، شما نیاز به نرم افزاری دارید که به کاهش هزینه های سازمان شما کمک کند و مدیریت آن نیز آسان باشد. پیکربندی یا راه اندازی سرویس VPN باید دارای درک آسانی باشد و نباید به صورتی پیچیده باشد که تنها قابل مدیریت توسط پرسنلی باشد که آموزش کافی دیده اند.

توسعه و قابلیت اطمینان: نرم افزار VPN که انتخاب می کنید باید قطعا مورد پذیرش باشد و در صنعت استقرار یافته باشد. آن ارائه دهندگان VPN که کم و بیش محبوب هستند ممکن است فن آوری کاملی برای ارائه به شما نداشته باشند. از این روز انجام تحقیقات کافی عاقلانه است.

انواع فن آوری های VPN کریو

این بخش از مقاله در باره سه نوع مهمتر از فن آوری های VPN بحث می کند، که شامل VPN های قابل اعتماد، VPN های امن و VPN های هیبرید است. در میان این سه، دو نوع اول از فن آوری های VPN می توانند با هم دیگر بسته واحد موجود باشند و به لحاظ فنی به نوع دیگر مربوط نیستند.

VPN های قابل اعتماد: تنها نوع حریم خصوصی ارائه شده در VPN های قابل اعتماد، اطمینان از ارائه دهنده ارتباطات به کاربر است. این شما را قادر می سازد تا سیاست های امنیتی و آدرس های IP خود را بدون به اشتراک گذاری آنها با دیگر داشته باشید. وقتیکه صحبت از حفظ تمامیت شبکه می آید شما به عنوان مشتری به ارائه دهنده VPN اعتماد خواهید داشت و با استفاده از بهترین شیوه های ممکن در برابر جاسوسی روی ترافیک شبکه ممانعت می کنید. از این رو، این VPN ها به عنوان VPN های مورد اعتماد یاد می شوند.

VPNهای امن: بیشتر و بیشتر شرکت ها شروع به تکیه بر اینترنت برای مقاصد ارتباطی کرده اند، مسائل امنیتی یکی از نگرانی های اصلی ارائه دهندگان و کاربران است. از آنجاییکه VPN های قابل اعتماد هیچ امنیت قطعی ای برای کاربران ارائه نداده است، فروشندگان تصمیم به گسترش پروتکل ها گرفته اند که رمزگذاری ترافیک را فعال کرده است. با این رمزگذاری، حتی اگر یک مجرم سایبری قادر به دیدن ترافیک شده باشد، قادر نخواهد بود در آن تغییری ایجاد کند.

VPN های ترکیبی: VPN های ترکیب در حال حاضر نوع جدیدی از شبکه های در دسترس در بازار است، که زمانی بدست می آید که یک VPN امن با یک VPN قابل اعتماد اجرا می شود.

بسیاری از سازمان ها از VPN های امن استفاده می کنند به این منظور که داده های حساس کسب و کار که آنها روی اینترنت ارسال و دریافت می کنند توسط افراد ثالث گرفته نشود.

خرید آنلاین VPN, خرید کریو, خرید وی پی ان اندروید و آیفون در سایت parsvpn.online

%d9%85%d9%81%d9%87%d9%88%d9%85-%d8%a7%d8%b3%d8%a7%d8%b3%db%8c-%d8%aa%da%a9%d9%86%d9%88%d9%84%d9%88%da%98%db%8c-vpn-%da%86%db%8c%d8%b3%d8%aa%d8%9f

ABOUT THE AUTHOR