|  |  | 

خرید VPN خرید وی پی ان کریو

اتصال احراز هویت شده را با VPN بدست آورید

img-responsive

حریم خصوصی و امنیت با خرید VPN

VPN مخفف شبکه خصوصی مجازی است. یک VPN شبکه ای است که با استفاده از شبکه عمومی _معمولا اینترنت_ برای اتصال به شبکه خصوصی مانند شبکه داخلی شرکت استفاده می شود. در اینجا سیستم هایی وجود دارند که شما را قادر به ایجاد شبکه هایی با استفاده از اینترنت به عنوان یک واسط برای انتقال داده ها می کنند. خرید کریو VPN شبکه خصوصی را امن می کند زیرا از سیستم رمزگذاری و دیگر مکانیسم های امنیتی استفاده می کند برای اینکه تضمین کند تنها کاربران احراز هویت شده می توانند به شبکه دسترسی یابند و این داده دچار مشکل نخواهد شد.

vpn

کریو VPN طراحی شده است تا تونل امن و رمزگذاری شده ارائه دهد که در آن داده های بین کاربر از راه دور و شبکه شرکت منتقل می شود. اطلاعات منتقل شده بین دو موقعیت مکانی از طریق تونل رمزگذاری شده توسط هیچ شخصی قابل خواندن نیست زیرا سیستم شامل چند عنصر برای امن کردن شبکه خصوصی مجازی و شبکه خارج است.

اولین مرحله معمولا فایروال بیت کلاینت و سرور هاست است، نیاز به کاربران از راه دور دارد تا یک اتصال احراز هویت شده با فایروال ایجاد کند. رمزگذاری یک جزء مهم از VPN امن است. بسیاری از افرادی خرید VPN و خرید کریو از parsvpn.online را بخاطر رمزگذاری داده های روی اینترنت انجام می دهند.

پروتکل های شبکه VPN

سه پروتکل اصلی برای استفاده با تونل های VPN وجود دارد. این پروتکل ها به طور کلی با یکدیگر ناسازگار هستند. آنها عبارتند از:

IPSec- مجموعه ای از پروتکل های توسعه یافته توسط IETF برای پشتیبانی تبادل بسته ها در لایه IP است. IPsec به طور گسترده ای برای اجرای VPN ها بکار رفته است. IPsec دو حالت رمزگذاری را پشتیبانی می کند: Transport و Tunnel.

PPTP-  Point-to-Point Tunneling Protocol یک فن آوری برای ایجاد VPN ها است، به طور مشترک توسط مایکروسافت و روباتیک ایالات متحده و چند شرکت فروشنده توسعه یافته است.

L2TP- Layer Two (2) Tunneling Protocol یک بسط برای پروتکل PPP است که ISP ها قادر به راه انداختن شبکه خصوصی مجازی می کند.

انواع سرویس های کریو VPN

مشتریان از یک سرویس VPN خصوصی استفاده می کنند که همچنین به عنوان تونل VPN شناخته شده است و از فعالیت های آنلاین و هویت آنها حفاظت می کند. با خرید یک سرویس کریو VPN ناشناس، ترافیک اینترنت کاربر و داد ها رمزگذاری شده باقی می مانند که مانع از جاسوسی رو ترافیک می شود. خرید VPN به خصوص هنگام استفاده از میزبان های WFI اهمیت دارد زیرا سرویس های وایرلس عمومی ممکن است امن نباشند. علاوه بر امنیت WiFi عمومی، یک سرویس VPN خصوصی مشتریان را با دسترسی اینترنت بدون سانسور مجهز می کنند و می توانند از سرقت داده ها جلوگیری کنند و وب سایت ها را باز کنند.

شرکت ها و سازمان ها به طور معمول از VPN برای برقراری ارتباط محرمانه بر روی شبکه عمومی و ارسال ویدئو و صدا استفاده می شود. همچنین گزینه بسیار عالی برای کارمندان از راه دور و سازمان هایی با دفاتر جهانی و شرکایی برای به اشتراک گذاری داده به روشی خصوصی است.

یکی از رایج ترین انواع VPN انواع استفاده برای کسب و کار ها (virtual private dial-up network (VPDN نامیده می شود. یک VPDN یک اتصال کاربر به LAN است، جایی که کاربران از راه دور نیاز به اتصال به LAN شرکت دارند. نوع دیگر از کریو VPN خرید شده به طور متداول VPN سایت به سایت نامیده می شود.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.online

%d8%a7%d8%aa%d8%b5%d8%a7%d9%84-%d8%a7%d8%ad%d8%b1%d8%a7%d8%b2-%d9%87%d9%88%db%8c%d8%aa-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%b1%d8%a7-%d8%a8%d8%a7-vpn-%d8%a8%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d8%a2%d9%88%d8%b1%db%8c%d8%af

ABOUT THE AUTHOR

POST YOUR COMMENTS

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Name *

Email *

Website